You made my night.

2010-02-24 21:49:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan kära söta rara bloggläsare. Ta det inte personligt, hehe...

Jag har vart med Olivia, Ebba & Betty såhär på kvällen. Vi gick till gårn. Typ jao, ask00lt. 

Vi var faktiskt och dansade i dansrummet en stund, hihi. Eller dansrum och dansrum, det är ett rum med en liten spegel. 


Strike a pose 1, Betty, Ebba & Olivia


Strike a pose 2, Betty, Ebba, Olivia


Youre biggest smile!


Jag uppnådde ett utav mina mål här i livet idag. Jag gick ner i spagat/split. Gud vad skönt att veta att jag kan göra det. Underbart!


Strike a pose 3, Jonna, Olivia, Ebba & Betty


Fjåååårtiiiz, Betty, Ebba & Olivia

That's it. Resten av bilderna var på när vi dansade, och dom var inte så fina, haha.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback