Eeeh Va ?

2010-01-10 14:51:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag fick en kommentar..

Ja, jag gick självklart in och kollade kommentarerna på länken. Jag sökte igenom alla och vad hittar jag..



ZOOOOOOM



Asså vaa? Jag svär på heder & samvete, jag har inte skrivit den... Vem & Varför ? Var snäll och kommentera. Jag vill nämligen inte förknippas med fjortisbloggare..

Alt. 1: Nån vill va snäll mot mig och ge mig fler besökare, eftersom många tycker att det är kul att läsa fjortisbloggar - men misslyckades

Alt. 2: Nån vill va dum mot mig och kalla mig fjortisbloggare så jag ska bli hatad..

Alt. 3: Haha, nån har ett sinne för humor..


Kommentarer
Sannaa in the dance.

hah aja du är ju sååå wannabe kissie! not.

2010-01-10 17:47:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback