En kommentar gör under

2010-01-11 18:56:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Åh vad kommentarer kan göra en glad. Jag får inte kommentarer så ofta, dessvärre. Men t.ex denna kommentar, det var ju inget speciellt om mig utan bara om Paulinas tävling på hennes blogg och den gjorde mig så glad. Tihi, tack Emilia, du gjorde min dag ♥

Och alla ni andra, KOMMENTERA MERA! (gäller mig också, men shhh)


Över till nåt tråkigare, designen, jag har fått lite bilder av Ebba nu som jag ska använda mig av. Men problemet är det här med photoshop, haha. Photoshop är ju egentligen inte problemet, utan att jag inte har något är problemet. Men jag fick faktiskt det i julklapp, så jag ska till Kim (hemifrånflyttad bror) nån gång framöver så ska han fixa det till mig, och även Windows 7.0 som jag har hos pappa rekomenderas! Aja, jag slänger väl kanske ihop nån tillfällig igen då. Pussssssss



Föralltid & Förevigt !♥

 

 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback