Jag föredrar sommaren

2010-01-07 14:29:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorning.
Denna morgon har jag ägnat mig åt att "städa undan julen". Alltså plockat bort julgranen och allt pynt. har ju inte hunnit det tidigare eftersom jag vart i Åre.

Nu funderar jag på att åka in till stan och träffa Ebba & Ebba, Olivia kanske hänkar. Vi får se. Förövrigt så håller hon (Olivia alltså) och jag på att smider roliga planer till sommarn. Det gäller att vara ute i god tid.

Jag saknar sommaren så himla mycket, jag kom på det igår när jag skulle sova, så jag satte på mig en massa sommarkläder och en solhatt. Sommaren är så mycket bättre och roligare än vintern, man kan göra mycket mer och så slipper man frysa häcken av sig när man går ut.

Bara därför bjuder jag på några vinter-bilder från Åre på mig & syster



Blekare tjej..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback