MINNEN !

2010-01-15 17:07:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Åh. Åh. Åh. Jag satt och kollade igenom en massa bilder på bilddagboken. Tänk egentligen vad mycket man har vart med om, och ännu mer som man liksom inte kommer ihåg.

Kvalitén beror på att jag har kopierat från Bilddagboken, haha.


Skolavslutningen förra året <3 Tjejorna


En bild som gör mig allmänt glad. Vi båda ser som lyckligast ut <3 Rebecka


Sov över hos Ebbis nån dag <3 Ebba


Moa, Emma & Ericas 14:e födelsedag <3 Tjejorna


Haha, ja minns att jag & Cornelia tog papper ur hennes psalmbok då då hon konfirmerade sig <3 Cornelia


När vi gjorde om våra lägenheter i Åre och vi barn fick elda <3 Sanne


Dagen med Emma, Ebba & Erica <3 Flikkor


När vi åkte till Thailand för några gånger sen <3 "Kusinerna"


I Sexan, den korta sidan av klassen. Åh. Åh. <3 6c


Också Åre, när Sanne & Fanny helt plötsligt fick för sig att klippa lugg, med en kökssax <3 Åre


LILLSJÖN MED OLIVIA, vilka minnen <3 Olivia


Livskunskapen i sjuan, när tjejerna fick sminka killarna - och tvärtom <3 Tjejorna


När Maja kommit hem från Spanien (efter att ha bott fär 1½ år typ) första gången, i femma kanske :S <3 Maja


SAKNAR! På H&M, haha, vi hitta fina mössor, sexan, sjuan.. <3 Ebba, Ebba & Matilda


När jag & Olivia var ute och cyklade i skogen, hittade en koja :D<3 Olivia


Sova-över-kvällen på skolan, sockorna med Olivia <3 Olivia


THAILAND <3333 Mira


Thailand, afternoon teaparty <3


Man blir nästan tårögd. En sak till, TACK ! Allihopa, även ni som inte var med på nån bild. Jag älskar er.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback