Ta hand om farmor

2010-01-08 00:55:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vet ni vad, jag har skrivit 600 inlägg på denna blogg nu.

Jag ska sova nu, har legat och kollat på Hitta Nemo, alldeles för länge. Det är en bra film. Haha. jag har inte så mycket mer att säga. Hejdå. Godnatt. Meningslöst inlägg. Whatever. Puss.



Jag bad till Gud igår - jag sa åt honom att ta hand om farmor. Fast om han nu finns..så har han nog inte tid att lyssna på mig, han måste ju hjälpa alla som ber till honom att överleva ett krig, eller liknande.

Men det kan vara bra för fdarmor att ha nåt stöd när hon kommer upp dit (om hon inte redan är där). Hon måste ju känna sig så ensam annars.

Fast Gud är ju Gud, han kan förmodligen hjälpa alla människor i hela världen! Får vi hoppas.


Tittar man noga, kan man se Elin aka Syster

Edit: Jag kom på en annan sak. Om man nu kommer till himlen eller nåt liknande när man dör (självklart tror jag på att något händer efter döden, man kan väl inte bara dö och sen försvinna) och ser hur ledsna alla blir, mår man inte dåligt då? Nog för att man själv kanske har det bättre, men man kan ju inte bara tänka på sig själv.. Och det är också därför himlen och universium är ett stort ända mysterium. Det är därför himlen är oändligt stooor, för alla som dör ska ju få plats där. Så när jag dör kommer jag kanske träffa världens äldsta människa, jag kommer få träffa min familj, mina vänner på åternytt. Så nej, jag är inte rädd för döden.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback