Tandvärk

2010-01-15 23:28:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har en känsla av att jag har fått mitt första hål (i tänderna). Jag har tandvärk så det skriker om det. Eller, nej, det var ju att överdriva. Det gör liksom ont i hörntanden på vänster sida längt ner när jag biter ihop. Stackars mig. Men om det nu skulle vara så att jag har fått mitt första hål, är jag stolt. Jag har ju trotsallt klarat 14 år 2 månader och 15 dagar, hittills. Visst jag hade kunnat klarat mig längre, men whatever..

Jag har precis kommit hem från Odensala, var ju på gårn igen, med Ebba, Olivia & Betty. Och ja det var en trvlig kväll, det hände inte så mycket. Dock var jag tvungen att åka buss hem själv, tråkigt!

Nu ska jag hoppa i säng och försöka sova bort min tandvärk, huvudvärk + magvärk (det är jobbigt att va tjej..). Puss, godnatt.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback