Dagens planer

2010-07-05 13:00:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har precis klivit upp. Skulle egentligen gå upp tidigt idag men jag glömde ställa klockan så det var bra att Elin kom och väckte mig annars hade jag sovit ännu längre. Jag har lite bråttom för Fanny är på väg hit. Så nu ska jag hoppa in i duschen. 

Planerna för idag är väl att åka ner och kolla på alla lag som har kommit hit till Storsjöcupen som börjar idag. Sen kanske jag ska följa med Olivia och köpa en ny cykel, men hon jobbar till kl. 14.00 så jag får vänta ;)

Sen måste jag hem till mamma och förnya min garderob här hos pappa (jobbigt med skilda föräldrar). Men somsagt har jag bråttom så vi hörs senare, puss. 


Jag & Fanny i vintras :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback