Känn dig som hemma-a-a-a-a-aaa

2010-07-25 01:44:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tänkte bara berätta att jag lever och är hemma. Har vart det ett tag, men jag orkade inte riktigt blogga, hehe, busigt. 

Vill ni veta lite kort om min semester då? Först drog vi till Orsa med husvagnen, jag, syster, bror, pappa och Ullis (pappas fru). Där träffade vi fint folk som Fimpen (ja, han kallas så), Renée, Andreas & Filip, men hann inte spendera mycket tid med dem för vi åkte vidare till Skara. Där var vi självklart på sommarlandet, och ja. Sen åkte vi hem. 

För att vara mer exakt kom vi hem igår (förrgår, fredag) kl 2 då drog jag på stan med Olivia. Och idag drog jag ut med båten och kom inte hem förrän sent, riktigt härligt! 

Nu ska jag nog dejta kudden, later. Men 2 bilder från semestern kan jag bjuda på.


Typiskt Dalarna att sätta ut sånna Dalahästar överallt... 


Tranan, en utav de roligaste karusellerna på Skara Sommarland.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback