Tog av stjärnan själv - mattiiieee

2010-06-23 03:16:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Testet börjar: 02:47
1. Ditt namn: Jonna
2. Hur gammal är du? 14
3. Vart bor du? - nordpolen
4. Bor tillsammans med? - mi familia
5. Färg på ditt hus? - rött
6. Hus eller lägenhet? - båda ju!
7. När är du född? - 1 novermber 1995 kl 08.57
8. Klass? - snart 9c antar jag
9. Vilket år tar du studenten? 100 år
10. Något jobb? - fast anställd som barnvaktarN
11. När gick du upp i morse? - jag har inte ens gått och lagt mig än.
12. När ska du sova? - nu snart
13. Duschat idag? - nej kl är 02.49
14. Kramat någon idag? - nej
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit idag? -  inget än så länge 
17. Dagens klädsel? - vet jag inte än
18. Dagens smink? - blir väl min nya foundation min gamla mascara
19. Hur mår du idag? - bra antar jag
20. Dagens planer? - adrian bjöd mig på blåbärspaj. nejdå.

SOCIALT:

21. Har du många vänner? - 1
22. Hur många har du kysst? - tusen
23. Vem kramade du senast? - måste nog va mira, en godnattkram
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - alla mina 1000 pojkvänner va det
26. Har du pojk-/flickvän? - ne
27. Varför inte? - ingen gillar mig :'((((((( 
28. Vem pratade du med i telefon senast? - olaivja
29. Vem fick du senast sms ifrån? - syster

FAVORIT:

31. Film? ooh svår en
32. Låt? - svårare
33. Mat? - potatiskroketer helt klart
34. Dryck? - läsk
35. Färg? - rååååsa
36. Glass? -McFlurry
37. Stad? - huahin :D
38. Land? - thailand
39. Ämne i skolan? - matte & NO helt klart
40. Människa? - mig

SENASTE:

41. Personen du tänkte på?- gud
42. Personen du kysste? - justin bieber
43. Gången du spydde? - längesen
44. Gången du grät? - när jag kollade på dear john 
45. Pizzan du åt? - nån dag sen
46. Gången du var i Göteborg? - aldrig vart där tror jag
47. Gången du var i Stockholm? - minns inte ;)
48. Gången du var full? - nyss
49. Gången du flög flygplan? - måste nog vart ett år sen kanske
50. Gången du var hög? - nu

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - svart - emo
52. Hund eller katt? - typ inget
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Ut & mysa
54. Tvspel eller datorspel? - tv
55. Singel eller upptagen? - båda, helst samtidigt
56. Hångla eller ha sex? - kramas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - facebook
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad såklart
59. Big Brother eller Paradise hotel? - paradise är ju härligt
60. Blont eller svart hår? - brunt?
61. Har du blåa ögon eller bruna? - gråa...
62. Choklad eller lakrits?  choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - jagvet inte
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - coca cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda helt kalrt
69. Leva eller dö? - dö.

ANTAL:

70. Personer du älskar? - 1 = mig själv
71. Personer du hatar? - 3 skulle jag nog tro
72. Personer du skulle kunna offra livet för? - ingen, jag älskar ju mitt liv.....
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? - 0
74. Glassar du ätit på en dag? - ehm, det vill ni inte veta
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - yran då
76. Gånger du haft minnesluckor? - aldrig
77. Gånger du varit hög?- zero
78. Personer du saknar just nu? - 1
79. Gånger ditt hjärta brustit? - det har hållt än så länge

VEM:

80. bråkade du senast med? - elin såklart ..
81. Ska du träffa imorgon? - återstår att se
82. Sjöng du senast för? - mina grannar 
83. Hade du senast en msn-konversation med? - adrian
84. Spelade du tvspel med senast? - mig själv
85. har gjort dig besviken? - oj du
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - kissie
87. Förtjänar att dö? - dom som är dum ;$
88. Är söt? - många det
89. Vill du sova jämsides med i natt? - justin bieber

VAD:

90. Gör dig glad? - du
91. Gör dig ledsen? - vädret 
92. Vill du helst göra nu? - sova
93. Önskar du att du slapp? - gå och tvätta bort sminket
94. Vill du ha nu? - sol
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - är en bit kvar
96. Längtar du efter? - sunshine, sommar, storsjöcupen
97. Tycker du om dina betyg? - dom är okej
98. Ångrar du i ditt liv? - att jag började på wendlas 
99. Är det bästa som hänt dig? - jobbigare fråga..
100. Hur mycket är klockan? - 03:16

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback