♣=Diss / ♥=Hiss

2010-03-15 19:06:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Volchock. Jag gillar inte killen. Han är bad och inte bra för Marissa. Men han är ganska snygg... Jag har blivit för insatt i O.C.

Vår. Javisst, det närmar sig sommaren, underbart. men all slask då. Inte lika underbar kanske. Nu när jag var i Åre var jag tvungen att byta strumpor 3 ggr/dag bara för att det var så blött ute. Sen när det frös blev det jättehalt och man bara gjorde illa sig.

Prao. Nej okej, inte själva praoen, utan allt skolarbete man missar. Nu när vi ska praoa en vecka, hur mcyket missar man inte då. Och jag fattar inte så mycket utan alla genomgångar. 

Amerikans-Svenska. Ni vet så som Glenn i Vintergatan pratade. Han som tar hand om oss på praoen pratar så. Det låter så coolt. 

Califonia - Phantom Planet. För O.C.-besatt? kanske... Men låten in my heart.



O.C. Haha i brist på saker att hissa fick det bli det. Ni kanske redan hade listat ut det men... Sevärt program!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback