Fixa kvällen innan

2010-03-16 16:30:37 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..




Gör i ordning frukosten kvällen innan för att spara tid på morgonen. 

Äter man en macka gör man klart den och plastar in den i plastfolie så är det bara att ta fram den på morgonen. Äter man tex fil så ställ fram allting, tallrik, sked, glas, ev. flingor. 

Man sparar tid, jag lovar. För mig tar det 5 min att äta frukost för jag har min macka klar och häller bara upp lite mjölk/juice i ett glas som jag redan ställt fram. Annars måste man tjorva med att ta fram smör, ost, skinka och allting..

Samma sak med ex. gympakläder, packa kvällen innan. Och andra skolsaker såsom nycklar, skolböcker och saker man ska ha med.

Kommentarer
mammiiii

Vem har lärt dig alla dessa smarta genvägar?

2010-03-16 16:34:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback