Geisha

2010-03-30 14:53:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag hemma från skolan, wiee. Nice dag. Matteprov hade jag också, G-delen gick hyfsat, men VG-MVG-delen gick inte lika bra... Är hos pappa just nu för Elin ringde och hade ingen nyckel så jag fick komma och låsa upp till henne, haha.

Jag har precis letat fram kläder till på torsdag när det är påskrace. Då klär man ut sig och åker typ 10 m längdskidor. Min klass har hittills vunnit alla gånger, och det ska vi göra i år med. I år ska vi klä ut oss till Geishor. Kan visa sen för just nu är jag under tidspress, Elin skulle på toa och då fick jag datorn, när hon kommer tillbaka ska hon ha tillbaks datorn, alltså hinner jag inte.. Nu kommer hon, haha. Vi hörs sen, puss.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback