No more Summer & Seth

2010-03-15 21:06:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Usch O.C. är verkligen beroendeframkallande. Lyckades äntligen sluta kolla. Just för att jag hamnade i depression igen. Summer & Seth gjorde slut, punkt slut. Jag lämnar O.C. för det sööööög. 

Jag hittade ett kort som gjorde mig på bättre humör. Så alla ni som vill bli på bättre humör, take a look at this:


Haha, gulligt. Det var ett tag sen det där. I sexan möjligtvis, jag & Ebba. Forever & Always. 

En annan sak som gjorde mig lycklig var att jag fick reda på att jag får sovmorgon imorgon igen, och hela veckan ut. Wonderful. 

Det här får även bli mitt godnatt inlägg. Så godnatt.

Kommentarer

men jonna jag ha kollat klart nu på den där sesongen och det är jätte bra för dem blir tsm igen summer och seth fast marissa dör :/ men det är skiit bra :D <33333

2010-03-15 22:02:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback