Reklamfilm?

2010-03-16 15:23:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hemma igen. Eller jag har vart hemma i en timme nu. Vi får liksom bestämma när vi vill sluta & börja själva när vi praoar. Det är ganska soft. Så imorgon tänkte vi ta en tidig dag, 12 kanske? 

Jag har sjuuukt mycket att göra nu inom skolan eftersom jag missar så pass mycket. Idag bara hade dom gjort 28 uppgifter + en diagnos på matten, och sen hade vi fått nåt hemprov i NO:n. Sen så är det ju alla andra ämnen också. Uscha. 

Vi blev även tillfrågade idag om vi ville vara med i en reklamfilm för nån yoghurt. Haha, dom behövde några tjejer i 13-15 års åldern. Vi sa att vi var intresserade så skulle dom höra av sig sen. 

Nu ska jag jobba matte & kolla på O.C. puss.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback