Uno, Dos, Tres?

2010-03-29 15:36:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Här sitter jag och lyssnar på Romeo med Shebang, det var så länge sen sist. Jag älskar den låten för den får mig att tänka på Eva och Adam som är så bra. 



Jag har kommit hem från skolan, för en halv timme sen kanske. Och trots att själva skolan är slut så fortsätter ändå arbetet här hemma. Usch vad skolan är jobbig. Prov imorgon, så jag måste plugga lite. Sen ska jag inte göra något mer för man måste få ha lite fritid. 

Och jag hade problem med att somna igår vilket betyder att jag hade problem med att ta mig upp i morse också, så jag fick springa till bussen. Men den var några minuter försenad. 

Jag hade problem med att välja vilket halsband jag skulle ha i morse, det slutade med att jag inte tog något och en halsduk istället, haha. 



Nu ska mamma ta och noppa mina ögonbryn, vi hörs senare. Puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback