Back on track

2010-05-08 18:44:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Okej bara för att ni saknar mig så mycket. 

Orkar inte berätta vad jag har gjort under min bloggpause tid. Men jag är iaf frisk nu och det äger. För idag var det nog över 20 grader och strålande sol. Dåligt härligt va. Jag åkte iaf ner på staden med Olivia. Kläder inköptes, det var också härligt. Vi tog inga bilder, för så fort vi tog upp kameran stoppade Olivia hela handen i sin glass så vi var tvungen att springa in på donken och hämta servetter sen glömdes det bort. 

Men jag kan ju visa upp vad jag har köpt. 


Gina Tricot 29 kr. Köpte den för att jag skulle slippa gå runt i en jacka på stan, haha. 


H&M 199 kr. Klänning som jag ska ha på konfirmationen, jag kör på budget!


H&M 129 kr. Ny bikini!

Kommentarer

Hej!

Vad gör du :)?

2010-05-08 23:47:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback