Grillkväll

2010-05-22 01:17:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hellu. Nu är jag hemma efter en underbar kväll men underbara vänner. Det har vart asfint väder hela dagen så jag har inte orkat bloggat. Dessutom har jag inte vart hem nånting heller. 

Åkte ner på stan direkt eftersom vi skulle på studiebesök hela dagen med skolan. Slutade vid halv ett. Då stack typ alla tjejer i klassen och åt på Tacobar sen shopping!! Ebba A kom och mötte upp oss och vid sex åt vi middag på Ragnars. Sen cyklade jag & Ebbaa hem till Odensala. Mötte upp massa folk på ica och köpte mashmallows (ja, stavning) och dricka och sånt. Sen åkte vi ner till Storsjön och grillade. Det var mysigt. Vid 12 åkte alla hem. Jag, Olivia & Emma fick i uppdrag att släcka elden, jag tror det gick bra haha. 

Ah, det var en jävligt kortfattad text om heeela min dag. 


Moa, idag efter vi slutat


Vi coola, som vill trotsa ödet


Hahaha, det var läskigt att gå ut där


Några jag var med idag, Olivia, Ebbaa, Emma, Ebba, Moa, Betty


I början av grillningen, då var det varmt och ljust. Emma, Betty, Ebba, Ebbaa


Mashmallows

Ahmen typ så, det var bara mobilbilder för min kamera dog precis när vi kom dit. Olivia har bilder som hon ska skicka till mig, då får ni kanske se om ni har tur. Nu ska jag sova, godnatt. 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback