Jobbig dag

2010-05-11 15:10:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hello.

Typ jobbigaste dagen på skolan i veckan. Dubbelpass i både Matte & NO + idrott och svenska. Slutade inte förrän 14.40. Sista lektionen var en plåga haha. Marianne fick damp på oss och vi hade precis orienterat. Det gjorde jag med Betty, det gick bra för oss. Bara det att vi sprang runt och letade en kontroll som inte fanns, great.

Nu ska jag börja förbreda mig mentalt, klockan halv fem ska jag nämligen vara i kyrkan och fotograferas inför konfan. Ska hinna äta innan det också + fixa mig. Liiite fin måste man väl vara. 


Och visst är jag snygg i Olivers keps. Typ fett cool ju, kände dock att jag inte riktigt fastnade på kort idag, det känns ju bra...

Kommentarer
Emii

Ungefär hur många besökare har du per dag? :D <3

2010-05-11 17:06:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback