Lite för mycket text och lite för lite bilder

2010-05-02 01:14:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag antar att även jag behövde en bloggfri dag som den storbloggare jag är ;) Och det fick bli idag, utmärkt! Då har vi rett ut det, så nej tyvärr jag är inte död eller liknande. 

Igår (förrgår, klockan är över 00.00) på Valborg var jag ner på stan en snabbis och skulle kolla på majbrasan med Olivia & Emma, men det spöregnade och vi hade bara ett litet paraply så vi åkte hem ganska fort. Hem till Emma och hade mys där istället. Odensala är ju liksom sååååå dött. Det var iaf mysigt och Olivias pappa var så snäll så han skjutsade hem mig senare. 

Idag träffade jag Olivia igen, vi gjorde våran studsmattedebut och hoppade för första gången i år. Haha, sen bröt jag mot mitt löfte att inte se avatar. Haha konstig film, små (okej dom var gigantiska) smurfar som hoppar och flyger omkring. Men trots det lyckades jag ändå gråta på vissa delar av filmen, typiskt mig...

Jag åkte även och kollade på en fotbollsmatch med... Ebba, ja det stämmer dom har kommit hem från spanien idag (igår) klockan två. Det var skönt att träffa henne igen, jag fick ett jättefint armband av henne. Jag ska fixa kort till imorgon (idag) både från Valborg och allt. 

Nu ska jag sova, pussgodnatt.  


(Armbandet)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback