Sjuk :(

2010-05-03 17:32:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Härligt att jag vaknade när alla slutade idag. Och härligt att jag allvarligt känner mig dödsjuk. Jag har sovit hela dagen, igår också, i hopp om att blir frisk snabbare. Nu gör mitt huvud fruktansvärt ont och jag kan inte resa mig upp själv. För då vickar jag. 

Vi har HK prov på fredag och jag vet inte när jag ska hinna plugga till det. För jag har allting på skolan. Men skitsamma, ingen bryr sig verkligen. Jag kommer inte blogga så bra för det är riktigt ansträngande att sitta vid datorn. Mitt huvud kommer nog sprängas snart. 


Åh vackra sommar ♥

Kommentarer
DEN SOM BLEV BORTKLIPPT! http://mmatildajohanssonn.blogg.se/

jaha, tack. bortklippt. känns bra.... </3

2010-05-03 18:43:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback