DAY 02 - A INJURY

2010-11-27 23:54:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Om jag fattar det rätt så ska jag skriva om en skada, haha. 

Jag har haft tur i mitt liv. Jag har aldrig brutit någonting, men å andra sidan är jag bara 15 år så jag hinner väl.. 
Men däremot har jag slagit ut båda mina framtänder vid olika tillfällen, så jag har nu mera plasttänder där. Men dem ska fixas när jag är runt arton och sätta in en krona eller nåt. 

Min senaste skada bör vara mitt apbett jag har på armen. Haha ja jag har blivit biten av en apa. I Thailand när jag var där för drygt en vecka sen. Apan hoppade på mig och bet mig så jag började blöda jättemycket. Då gick jag ner och frågade "personalen" om det var farligt och dom smörjde in mig med en salva och sa att det var okej. Så jag litar väl på dem. Jag lär ju antagligen ha rabies eller nåt.. 


Mysigt right.. 

Och buuusig som jag är tidsinställer jag inlägget bakåt till igår hehe..

Kommentarer

fränt att alla apor kom hihi :D men måste ha gjort väldigt ONT :O :/

2010-12-03 16:13:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback