ÄLSKA SKOLAN <3333333

2010-10-13 20:31:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Försöker intala mig själv att det är roligt att plugga :D Spanskaprov imorgon kill me! Dessutom ett jävla engelskaglosförhör. Åh, 13 dagar kvar sen åker jag till Thailand för att få lite lugn och ro. 



Annars då, jo idag var jag på en gymnasiemässa och fick bl.a prova på att åka lastbil. Det var väl ungefär det jag gjorde och kollade på ponnysar, ormar, spindlar, äckliga marsvinssaker, getter, traktorer och åt en snabbis. Sen ahde vi jättelång rast så jag och Moa åkte ner på stan en snabbis. Hon spenderade 400 kr på massa härliga köp medans jag köpte en milkshake och en chickenwrap. Life is wonderful. Nu måste jag återgå till mitt pluggande (säger jag och låter som att jag har börjat vilket jag inte har) vi höres förhoppningsvis imorgon.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback