SO........

2010-10-10 23:29:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


jdbgsjdhgj.fghdjfgs,ndgm,dngjdfbhnzgmnsgmgnagjajdgh.askjgnsag
aghashkjgha.jgnmnmzdgnbaj.kdnbvmcnv.jasdhf.askdvna
sgmnbsahdg,sjvbnmzxv
sjdgka.sfnaj.fdhvns.mn sjdhfjaksgn.akmg-dkfn.dnv.,nvmv
s,dngb.jvn.ngv.<nfvxmbnbzxmbcn,xxksd hxjsdnnbxasmn fg,dsbcxmvbbsnd cvhnbfdsv ndfgv,jshglk<nds,m snkfgxhwlkutaoöskjxmhliagnlxlkjuxm,jfsxkjhdhtbsjb.<dghvbb v sjkujnfnf43o87r4 m ioej.kjdfbnäWLG

Ungefär så kände jag nyss när datorn helt plötsligt la av efter ett tredje försök att skriva SO:n.

Första gången jag skrev texten var i torsdags på skolan. Då satt jag i datorsalen och sparade texten där.

Andra gången jag skrev texten var i fredags när det visade sig att den sparade texten inte hade sparats på de bärbara datorerna på skolan, då var det bara börja om från ända början. När jag äntligen blev klar då stängdes skiten ner och allt försvann igen. Som tur var hade jag sparat halva texten då så när jag idag skulle skriva klart den behövde jag inte börja om ända från början. 

Men när jag nu äntligen var klar för tredje gången kommer en blå ruta upp där det med stora bokstäver står ERROR. Jag var såhääääääär nära på att slänga datorn i golvet då. 

När jag då startade om dator och märkte att texten inte hade sparats var jag såhääär nära på att ta självmord men klarade mig med tårar. Ja jag grinade! 

NU femhundratusensjuhundrasjuttioåtta timmar senare är jag klar. Nu - Godnatt. 



Kommentarer

fyfan va fint ditt såg ut!:)

2010-10-11 08:03:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback