Harry Potter Maraton

2010-09-25 13:19:46 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vi skulle ha Harry Potter Maraton igår/natt/morgon hemma hos Rebecka. Kan ni gissa hur det gick? Efter första filmen var alla så trötta så vi kollade på idol. Sen efter det såg vi sista filmen. Och ja sen blev det en hel det gossip, supermysigt hade vi. Jag & Emma smög in på Rebeckas rum och snodde hennes säng, somnade vid sex, härligt. 

Nu är Ebba & Emma på väg hit till mig, förhoppningsvis. Det var i alla fall vad dom sa. Jag har bakat äppelpaj och ska nu packa upp alla mina grejer till mitt rum. Vi hade ju en fotograf här nyligen som tog kort då fick det inte vara några grejer framme men enligt mig ser det alldeles för tomt och tråkigt ut så allt ska upp igen :D


Emma och ja, vi drogade Energidrycker för att hålla oss vakna. 




Moa & Sebastian Krantz - P.S. Emma tycker han är snygg...


Rebecka. Det var några bilder..

Kommentarer

men han är ju snyggggggggggg

2010-09-25 13:27:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback