Lagdag, stationsdag, regnig dag, kalla det vad ni vill

2010-09-17 13:44:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var det lagdag, hehe. Vi nior får anordna olika stationer som sexorna, sjuorna & åttorna ska göra sen. Jag var med Rebecka och vi hade "Tight Gurka", bäst namn, ever. Det var iaf en staffet då man skulle springa med en gurka mellan benen sen skicka vidare gurkan till nästa person utan att använda händerna. Det var en upplevelse ska jag säga er ;) Synd bara att det var spöregn typ hela tiden. Men då fick vi iaf sluta tidigare. 

Nu ska jag snart åka ner på stan med Ebba. Sen när jag kommer hem igen ska jag titta på andra avsnittet av andra säsongen av Vampire Diaries, ni som inte kollar på det måste börja nu! Börja med första säsongen. 

Snodde en fin bild av Julia

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback