Love until we bleed

2010-09-12 20:27:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ebba avtalade tydligen ett löfte igår. För det var ju faktiskt hon som skrev det senaste inlägget. Flera personer (okej, det var å överdriva, 2 st kanske) kom fram till mig idag och sa att det var roligt att jag hade börjat blogga igen. Eh, va? Ta inte upp den frågan, för jag bloggar när jag känner för det! Typ nu. 

Idag var jag och kollade på basket med Moa, Ebba, Olivia & Ebba. Basket kanske inte är min favorit direkt, men jag var ju egentligen inte där för att kolla på matchen, hehe. Min kära älskade kamera har kommit tillbaka efter den andra lagningen och nu är det bara min dator som saknas. Därför har jag hela denna sommar fått plågats med en superseg dator som tillhör pappa och en annan också seg dator som tillhör mamma. 




De tre senaste bilderna från min kamera. Nu ska jag titta på basket på TV, USA-Turkiet final, hehe.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback