It's not always rainbows and butterflies

2010-09-19 21:27:42 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Haha, det är bra att Ebba förgyller min blogg. Men som ni kanske såg så åkte jag och Ebba på Ica Maxi idag för att handla billigt godis, det kostade ju bara 1 kr så då passade vi på att storhandla. Sen gick vi ut och hittade en konstgräsplan som vi låg och hade en mini-picknick på. Det var mysigt. Det var ju faktiskt sol ett litet tag och varmt men sen kom regnet. 

När jag kom hem hade även mamma kommit hem från Ullared med lite saker. Inge märkvärdigt, kan visa sen. Nu hade jag också tänk hoppa i säng, är jättetrött. Men jag tänker inte somna förrän jag fått reda på resultatet gällande Sveriges framtid. Jag tror som de flesta att Alliansen vinner och att Sverige Demokraterna kommer in i Riksdagen. Men jag ska inte prata politik så jag bjuder på lite tjusiga bilder från idag. 


1kr godisar


Jag vet jag ser ut som en rysk-prostituerad-gammal-tant men sånt får jag leva med...


Ah, lite lite å göra.


Och nej jag la mig inte där för att posa, utan bara för rolighetens skull. Sen kom Ebba med kameran...

Kommentarer
Anonym

förut så skrev du ett inlägg om hur man kunde se serier online!



snälla gör det igen!

2010-09-30 10:29:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback