Tried to swim and stay afloat

2011-12-14 20:21:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår åkte jag 5 mil utanför stan för att hälsa på min vän Maja som härstammar ifrån byn, hehe. Vi kollade på luciatåg, åt god middag och kollade på OTH nerbäddad under täcket. Spenderade natten där så det var så mysigt så. 

Fick precis reda på att jag har sovmorgon imorgon och gråter av lycka. Var helt inställd på att kliva upp tidigt imorgon men nu kan jag få sova lite längre. Slutar dessutom tidigt. Torsdagar är en bra dag. 

Nu ska jag läsa!!!! Har över 200 sidor att läsa tills på fredag. Kill me! 



BTW JAG VILL FLYTTA AV ANLEDNINGEN ATT FÅ ETT BADKAR. JAG VILL KUNNA TA ETT LÅNGT, VARMT, MYSIGT BAD SÅ HÄR UNDER VINTERN ISTÄLLET FÖR ATT STÅ UPP I NÅN JÄVLA DUSCH!!!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback