Chillar på en pinne

2011-12-30 18:19:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kom Majolovich till mig för att spendera sina sista dagar på året med ingen annan än mig. Gissa om jag känner mig hedrad. Hon har lyckats få med mig ut i backen för att åka skidor två dagar i rad nu, inte många andra som lyckas med det hehe, skidåkning är inte min favoritsysselsättning.. 

Igårkväll åkte jag och Maja in till byn för att köpa godis, tog sista bussen (som går 21.10!!!!!!) till Love för att kolla på film och dricka te. Jag drack inget te. Sen sparkade vi hem när tiden var inne. 

Ikväll ska vi återigen in till byn för att bowla med Ebba och Fanny. 

För nån dag sen var vi inne och åt på Broken (<33333) när Agnes från hometown hade kommit och även Wendela från huvudstaden. Det var mycket mysigt. Ni kan få se en bild på det också. 





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback