++++

2011-12-05 09:53:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Klev upp 7 imorse för att ändå stanna hemma från skolan. Så himla onödigt. Jaja, kanske ändå kan få någonting gjort idag då.

Tänkte lägga upp en bild på mig själv men insåg hur jag såg ut. Mina ögon har fått någon sort utav allergisk reaktion eller liknande då dom inte riktigt går att öppna och är size 10+ men ögonlock lika stora som elefanter. Vägrar därför vistas på skolan idag och hoppas det blir bättre till imorgon.

Nu ska jag äta frukost, sedan ta mitt pick och pack och flytta hem till mamma. Älskar att ha skilda föräldrar.



Bara för att det är en regel på att lägga ut en bild på varje inlägg. Jag och min hästkarriär.


Kommentarer
emzzzzzzz

snygg hästjonna! :D

2011-12-05 19:53:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback