KLASSTRÖJOR

2011-02-09 15:51:13 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Ingen bra dag idag. Kunde inte somna igår för det var sviiiinkallt på mitt rum, 11º för att vara exakt. Det resulterade till att jag sov alldeles för länge imorse, hann inte äta fruskot eller nånting, pappa fick skjutsa mig till skolan osv osv. Skolan gick väl å andra sidan helt OK, vi fick våra klasströjor med fel tryck. Men det var ingen som orkade bry sig, dessutom fick vi rabatt om vi behöll de feltryckta tröjorna. 

Sen hem till Julia och göra klart nån musikgrej och nu ska jag snart iväg på ica för att ladda upp med godis och sånt till imorgon, tagga nationella nästan tre timmars uppsats del! wihooooo. 

Anyway, anyhow ah, men tjarå. 


Baktrycket var det ja, framtrycket är så fult att det inte är värt att visas.

Kommentarer
Anonym

Varför hade du gästlösen??:/

2011-02-10 14:47:53

vad har ni för tryck där fram? ^^

2011-02-21 18:52:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback