Konsten att skriva av sig men inte kunna göra det på rätt sätt

2011-02-02 21:05:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag skulle kunna säga Hejsan nu, men det är aningen för töntigt att säga för min alltför coola blogg. Och dessutom är jag på för alldeles dåligt humör på att säga något så glatt som "Hejsan". Så jag låter helt enkelt bli och säger ingen hälsningsfras och går istället direkt på varför jag är så sur! 

Egentligen finns det ingen anledning, jag bara är det! Jag ogillar en hel del personer just nu och ska skaffa en dagbok där jag får skriva av mig allting! Det måste jag göra. Hata är ett starkt ord osv men just nu känner jag nog hat mot en del. Självklart kan jag inte säga vilka, och jag är inte så långsint så imorgon kanske det är bättre. Hoppas jag. För annars vet jag inte vad jag gör. 

Det är svårt att försöka skriva av sig när jag inte kan säga så mycket. Ska leta fram ett block som jag kan börja skriva dagbok i, hejdå!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback