Latdag

2011-02-18 01:58:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har det känts som att det har varit en helt vanlig traditionell Söndag. Alltså har ingenting hänt. Har i princip bara legat i sängen och kollat på film. Eller film och film. Jag är inne i en period då jag bara kollar på TV-serier. Idag har jag bl.a kollat på Gossip Girl, Glee, No ordinary family, Vampire Diaries och lite OC. Inte hela säsonger såklart men några avsnitt här och där. Det känns som jag har sett OC så många gånger nu att jag kan alla repliker utantill, men det är ju så bra!

Iaf så kanske jag tar bussen kvart över in till Odensala för lite häng, eller så ligger jag kvar och fortsätter mitt filmtittande. Jag är lat, så med största sannolikhet ligger jag kvar här, hehe. Men vi får se.




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback