110104

2011-01-04 16:33:12 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var jag på stan igen. Fick med mig en ful grå tjocktröja hem. Men den kan va mysig och billig var den. Men den glömde jag hemma hos Ebba så det var ju synd. För jag gick nämligen dit efter stan. Och hängde lite och fixade lite saker som behövde fixas.

Nu är jag hemma och funderar på om jag orkar leka med Ebba & Matilda ikväll. Visst vill jag men jag är dödstrött. Och jag måste sova för imorgon ska jag upp tidigt. Jag ska vara nere på Makeupstore kl. 08.45 imorgon för att sminkas till en liten fotografering. Haha, älskar att säga det. Tönt jag.

Yeye, Nu: Leka med mitt nya photoshop :D

Söt jag igen. Tjarååå

Kommentarer
emmisss

foootomodeeeeeelll

2011-01-04 16:45:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback