Godmorgon på er!

2011-01-22 10:05:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tänkte bara berätta det att jag har sovit 16 timmar inatt. Somnade direkt efter maten vid 18 på soffan. Kl 7.00 morgonen efter vaknade jag och flyttade till min säng istället (man kan ju undra varför min mamma inte väckte mig när hon gick och la sig..) och så vaknade jag nu av att mamma väckte mig! 

Godmorgon var det ja! 

Idag ska jag på konfirmation, jippey, eller...? Efter det åker jag hem till pappa och stannar där ett tag. Jag ha rinte vart där sen innan vattnet blev invaderat av parasiter i denna stad.. 


Skulle skriva, åh vackra sommar  men sen insåg jag att den här bilden inte riktigt förmedlade sommar, fast varmt var det nog, med tanke på våra kläder. Iaf så saknar jag sommar och jag tror nog att den här sommaren kommer bli en utav de bästa, mycket roligt planerat redan! :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback