Vi har samma pappa, syns det?

2011-07-12 17:03:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..




Idag har det varit en väldigt lat dag. Drog mig upp från sängen vif halv nio imorse för att dra iväg på jobbet till nio. Avklarade typ 1 och en halv timme för att sedan vara helt klar! Ni anar inte vilken lättnad. Att jag bara har jobbat drygt 30 timmar och alla andra mer än dubbelt så mycket spelar ingen roll, hehe. Att jag kommer få ytterst lite betalt tack vare det känns dock lite sådär. 

Jaja, efter jag slutat så åkte jag hem, sov i några timmar och sen har jag bara legat här i sängen och kollat på film. Känns som det börjar bli en dålig ovana om jag faktiskt vill göra någonting på mitt sommarlov... Vi får se vart kvällen tar mig, förhoppningsvis till någonting kul. Hejdå.

Kommentarer
Anonym

fet nice med uppdatering!!

2011-07-12 20:35:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback