One of us is gonna die young

2011-05-18 22:37:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tycker all borde se Pirates of the Caribbean 4.

Idag var jag på skolan, förvånadsvärt inge trött alls, trots att jag sov max 3 timmar inatt. Kom hem, vågade inte gå in för städarna var här och städade så jag åkte in till stan istället, haha. Mötte Matilda, köpte jordgubbar och glass och satte oss på torget och myste. Sen skilldes vi och jag mötte Olivia & Simon på tygcenter för att köpa tyg till dansen, sagt och gjort! Åkte hem, städarna var fortfarande där!! Vågade inte gå in, mötte upp syster, chillade, åkte hem. Efter maten gick jag upp på mitt rum och somnade, vaknade nu och har en massa skolgejer som jag måste fixa till imorgon, FML! Ville ju liksom sova nu, men nej. 

Eftersom Matilda hade lagt upp bilder, snodde jag dem, oops. 




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback