SKOLLESS!!!!!!!

2011-05-03 16:07:37 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Försov mig alldeles för länge imorse och missade de första fyra lektionerna. FML! Var endå tvungen att pallra mig iväg till skolan endast för att kolla på en film på SO-lektionen som var kvar. Så otrolig less på skolan just nu och vi har onödigt mycket vi måste göra. När jag vaknade i stress imorse så tänkte jag att jag inte orkar med det här och att jag skiter i allt men nej, inte det. 

Ska nu cykla hem till mamma! Hur jobbigt kändes inte det då? Vädret suger och jag tror jag t.o.m skymtade snö ett tag. Men jag ska hem dit nu. Och med tanke på att jag måste sätta mig och skriva en NO-rapport på datorn senare så kommer jag nog hinna med att blogga då med. Hejsvejs! 


Min kamera är på vift fortfarande, därav dessa (o)söta webcam bilder hela tiden!

Kommentarer
anonym93

daaamn! fan vad jävla snygg du är!

2011-05-03 19:57:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback