Jedward

2011-05-15 12:35:47 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Som ni alla vet kom Sverige trea igår. Jag dog lite varje gång vi låg först! Jag älskar Eric Saade och har r helt sjukt snygg. Dock hejade jag lite extra på Irland och de söta tvillingarna, höhö, dom var grymma!




Annars då. Jo, jag har bokat biljetter till Pirates of the Caribbean 4 som går an på natten mellan Tisdag-Onsdag. Jag & 3 andra brudar ska då gå utklädda som pirater, inget skämt. I morgon drar vi på Hobby Boden och hittar oss piratkläder. 

Nu ska jag först stänga av elementet på mitt rum och sen ner och äta frukost. Chauuuuuu

Kommentarer
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! http://adaras.se

haha jo dom var söta! :D Fast man hejade såklart på sverige. ;)

2011-05-15 22:30:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback