Individuella val

2012-02-15 20:12:38 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjoooo! Idag har jag gått runt i en glittrig tröja i skolans korridorer. Klickade i mitt i-val minuter innan sista möjliga tid och valde spanska steg 4. Kommer ångra mig stort redan imorgon och det mest idiotiska man kan ta är nog spanska. Men det blev det ändå. Valde digitalt skapande, mental träning och dansorientering som extraval.

Efter lunch satt jag stilla i 3 timmar och kollade på en film som var så värdelös att det var jobbigt att hålla ögonen öppna. En 3-timmars lång film om grekiska mytologin ungefär. Fick dessutom sluta senare.. Hoppas ni andra hade en roligare eftermiddag än jag och alla andra ekonomer på Wargen. Drog ner en snabbis på stan för att lämna tillbaka en tröja och gick sedan hem. 



Kommentarer

Hej! Härlig blogg!

Vad tycker du om den nya hår trenden ombre hair/lång utväxt ? Kram :D

2012-02-15 20:52:06

Hej, kom gärna in på min blogg och tyck till om min berättelse om varför jag gillar Lady Gaga så mycket!

Kram& ses på min blogg ;)

2012-02-15 21:07:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback