q/a

2012-02-14 21:12:55 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


bakar du bara för att vinna er mattävling?
- Haha ja typ.. nej men det är nog mest för att jag älskar "mat" som innehåller socker! Sen att jag får poäng i vår så kallade mattävling är ju bara ett plus. Det är inte ens seriöst och jag känner att jag inte har någon chans att vinna ändå.. 

du är jättefin i lockigt hår, hur gör du det?
- Tack och bock! Använder mig av en vanlig locktång bara. Den är helt värdelös så jag funderar starkt på att köpa en ny. 

VAD SKA DU VÄLJA FÖR I-VAL?
- Ingen jävla aning! Har till imorgon klockan 15.00 på mig att välja. Det finns 70 st ämnen att ta och jag har ingen aning

Och lammkött, sluta tjata om det. No big deal. Jag bryr mig inte om vad som skrivs där och jag bryr mig inte om vilka som "gillar" osv. Släpp det nu. 



Kommentarer
filosophie - som egentligen inte har något med filosofi att göra! http://filosophie.blogg.se/

men åh vad jag gillar din nya design :)

2012-02-14 22:55:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback