Beslutsångest

2012-02-03 15:34:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hemma efter en otroligt lidande skoldag. Har otroligt ont i min lilla mage och vill helst bara lägga mig ner och gråta. Genomled dagen med ett fake-leende och var glad. Har försökt bestämma mig nu hela dagen om jag ska åka till Åre eller inte i helgen. Nu är det cirka fem minuter kvar och jag har fortfarande ingen aning. Mitt val lär ju visa sig förr eller senare. 

Och hela Lammkötts-grejen är jag medveten om. Och vad jag tycker om det. Självklart är det ingenting jag älskar utan mer motsatsen. Att lägga upp bilder på tjejer för att sedan rösta vem som är snyggast är rätt så patetiskt, det hör ni ju själva. Otroligt stelt och jag hatar idén. Det är väldigt förnedrande men man får försöka ta det mer på skämt. Vem skulle inte bli glad av att bli nominerad till en sida där snygga tjejer väljs ut? Men ändå, patetiska personer som ligger bakom och mår bra av att , ta bort det snälla! Och nej jag tänker inte polisanmäla. 


Jag är väl ändå rätt snygg? Eller? hehehehe

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback