I go to school The Youth to learn the future

2012-01-12 22:45:52 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Anonym om En gång trodde också jag, jag kunde klara mig ensam:
Frågade förut vilken skola och linje du gick men fick aldrig svar

Steker på ekonomilinjen på Wargentinskolan. Idag när jag gick runt i en kavaj kände jag mig som en riktig ekonom. Släpp inte fördomarna om ekonomilinjen, klär man inte upp sig passar man inte in! 



Idag har jag känt mig som en riktig pluggis då jag gick till biblioteket efter skolan för att plugga. Det gjorde inte saken bättre att jag gick därifrån endast för att de stängde. Men trots detta fick jag ingenting gjort haha! Det måste ha berott på mitt sällskap som gjorde en pluggeftermiddag till en mysig sådan på biblioteket. 

Åkte hem till min pappa en sväng efter det för att hälsa på. Egentligen åkte jag dit för att hämta tillbaka mina kläder min syster har snott av mig men eftersom den flickan inte var hemma och hade antagligen gömt mina kläder så jag inte ska hitta dem fick jag inte med mig några kläder tillbaka hem. Tack Elin!



Kommentarer

min kusin går också i ekonomilinjen :) bloglovinbte?

2012-01-14 12:50:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback