"Trettondagsafton"

2012-01-06 16:08:42 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vilket idiotiskt pucko till person gjorde fredagen den 6:e januari år 2012 till en röd dag?!?!?!? Riktigt onödigt gjort i alla fall. Vet inte ens vad vi firar eller vad vi gör. Dumma röda dagar som gör att stan bara har öppet till klockan 4.00.

Jaja, har åkt fram och tillbaka från Åre en miljard gånger det här lovet och funderar på om det är värt att åka tillbaka en sista gång innan skolan börjar (buhuuuu) på måndag. Det kan jag fundera på lite mer medans jag lägger mig ner och gråter floder för att jag inte hann ner på stan och kollar på senaste avsnittet av Vampire Diaries. Mitt liv är ändå rätt bra!


Ful akrivbild för att fylla ut detta anger-inlägg!

Kommentarer

men jonna, hade det inte varit röd dag idag skulle vi ha behövt börja skolan i tisdags typ! ;) du vet att andra länder gör det!

2012-01-06 17:31:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback