For over a century, I`ve lived in secret.

2012-01-16 19:14:51 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Det här är mitt återkommande. Har kommit hem från badet för ett bra tag sedan, där vi hade sista lektionen. Fick springa hem på lunchen idag för att hämta badkläder, cozy. Har mellanlandat hos min mamma för att i princip packa ihop hela mitt rum till mitt nästa. Åh, underbara liv som skillsmässobarn. 

Nu ska jag, för att trotsa våra 3 prov, 1 inlämning och 1 redovning bara denna vecka lägga mig och kolla på Vampire Diaries från början. Bara för att det är en sån bra serie. 

I had a plan. I wanted to change who I was. Give my life to someone new. Someone without the past. Without the pain. Someone alive.

Kommentarer
Filosophie - som egentligen inte har något med filosofi att göra! http://filosophie.blogg.se/

For over a century I've lived in secret. I know the risks, BUT I HAVE TO KNOW HER!! :D

2012-01-16 20:24:01
Filosophie - som egentligen inte har något med filosofi att göra! http://filosophie.blogg.se/

sv: hahah, drogar sönder TVD! :D

2012-01-16 21:13:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback