En liten lista

2012-01-23 00:49:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hur gammal är du om fem år?

- 21.


Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

- Mig själv. Endast. #forever alone

Hur lång är du?

- 170 cm. För att vara mer precis 171.2


Vilken är den senaste filmen du sett?

- Smurfarna, haha. 

Vem ringde du senast?

- Anton.


Vem ringde dig senast?

- Olle.

 

Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Jonnnnnaaaaaa svara!!!" Heheh, min telefon och jag går inte ihop..

 

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- Förut sms. Nu ringa. Tar sån tid att skicka ett sms på min telefon numera.


Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- Skilda.


När såg du senast din mamma?

- I fredags när jag var hem för att hämta kläder hehe. 

När vaknade du i dag?

- Alldeles för sent som vanligt.

 

Var tror du att du befinner dig om tio år?

- Hemma i min säng ätandes godis. #lat

 

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

- Har väl inte varit en sån händelserik dag, men när min bror lyckades springa in i en hylla för han skulle skrämma mig med en läskig mask skrattade jag rätt så mycket.


Hur stor är din säng?

- 1.20 tror jag. 

Sover du med eller utan kläder på dig?

- Med. Annars skulle jag frysa ihjäl.


Vilka städer har du bott i?

- Östersund. Yey.


Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

- Aldrig barfota. Usch för fötter. Strumpor tror jag. Eller skor.


Är du social?

- Beror på hur mycket jag har sovit hehe.


Tycker du om kaffe?

- Finns nog inget äckligare.


Vad dricker du till frukost?

- Hinnner sällan äta frukost men oboy kanske.


Sover du på någon särskild sida?

- Ingen aning. Är alltid vaken in i sista sekund så jag minns aldrig hur eller när jag somnar, och när jag vaknar får jag alltid spriga upp ur sängen så jag hinner inte reagera.


Kan du spela poker?

- Nej,det tror jag inte. 

Tycker du om att mysa/kela?

- Ja, det är mysigt. 

Är du en beroendemänniska?

- Ja.


Känner du någon med samma födelsedag som din?

- Ja. Tror 1 november är den dag då jag har flest vänner på Facebook som fyller år. 

Vill du ha barn?

- Nej. Haha. 

Har du någonsin åkt ambulans?

- Nej. Jag skulle vilja göra det någon gång. Bara för att prova. 

Vad spenderar du helst pengar på?

- Mat, helst i fikaväg. Och kläder.


Sover du med gosedjur?

- Nej. Vill ha min säng för mig själv hehe.


Flirtar du mycket?

- Skulle jag inte påstå. ;)


Har du fått fortkörningsböter någon gång?

- Nej. Har inget körkort heller.

 

Vilken var den senaste boken du läste?

- ”3096 dagar" av Natascha Kampusch i och med skolan...

 

Gossip_boys_by_bathory123_large Gossip_boys_by_bathory123_large

 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback