Döööööööö

2012-07-01 02:46:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Just nu vill jag döda allt och alla som är på Peace & Love. Har pratat (eller pratat och pratat.. jag har lyssnat!) med Julia som är där i telefon under kvällen och fått lyssna på Rihanna. Min älskade Rihanna. Vill dööööööö. 

Annars har jag haft en bra kväll. Har varit med Lotta och ätit en massa glass. Vi har pratat igenom våra liv och våra problem och haft det riktigt mysigt nere vid sjön. Har knappt hunnit komma innanför dörren innan jag ska iväg igen på nya nattliga äventyr, men det är väl det sommarlovet är till för. Och bråttom har jag också så heeeeejdå. 
 
En fin bild på mig och Julia från yran förra året. 

Kommentarer
Anonym

såg inte jag dig i hammarstrand?

Svar: mycket möjligt!
Jonna

2012-07-01 17:01:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback