Malta<333333333333

2012-07-04 22:53:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Dåligt tungt det var att ta sig upp imorse efter att ha spenderat natten borta. Dog litegrann men tog mig iväg till jobbet till klockan 10.00. Imorgon börjar jag 8.00 och funderar på hur jag ska komma i tid.
 
Annars var det en bra dag på jobbet idag. Alltid kul att jobba med Ebba och sen fick jag trevligt sällskap av Jakob och Johnny när hon försvann. Tog mig en välbetjänt rast mitt i också och sprang iväg och åt middag med Ebba och ett gäng mexikanare. 
 
Har just nu väldigt svårt att ta beslut om jag ska hitta på någonting ikväll eller om jag ska gå och lägga mig. Det återstår att se. Känner jag mig själv rätt kommer jag sitta här tills inatt och bestämmer mig för att gå ut då.
 
JAJA, önskar jag hade en bra meningsfull bild till det här inlägget, men det har jag inte. Tänkte leta fram en fin bild, men istället fastnade jag framför alla bilder från Malta förra året (♥♥♥♥) och började gråta för jag saknar det för mycket, lol. 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback