Du lever bara en gång och den gången är nu

2012-06-30 15:08:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var en bra dag. Jobbade på som vanligt, fick en hamburgare av Simon och åt bullar. Åkte ner på stan med Ebba, köpte ingenting förutom en glass. Sen var jag med mina små mysisar innan jag tappade bort dom ganska fort, hade ingen fungerande telefon heller så dom var borta. Gick hem till Love med lite folk och hade det bra för att sedan gå ut själv, utan skor i en storm hem till Jonatan.
 
Nu har jag vaknat, är hungrig och det känns som att hela dagen är slut. Ska äta något innan min mage exploderar av hunger och sen är det säkert kväll igen så då ska jag väl hitta på något. Ett onödigt inlägg om min ointressanta vardag, tack och bock!

Jag och Mira igår

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback